Benim Adım Gültepe Saat mi Değiştiriyor?

5406b1a8f63099217001a2d7

FOX‘ta yayınlanan Kadim Dostum‘un veda haberinden sonra, bir haber daha Benim Adım Gültepe‘den geldi. Merak etmeyin, dizi bitmiyor. Ama kulislerde bu hafta son kez 20.00‘de yayınlanacağı, sonraki haftalarda ise 22.15-22.30 civarında ekrana geleceği konuşuluyor. Onun yerine gelecek olan dizinin de Şeref Meselesi olduğu söyleniyor. Tabii dedikodu olduğu için daha elimizde kesin bir bilgi yok.

Ama bunun gerçekleşme ihtimali oldukça yüksek. Oyuncu kadrosunda Ayça BingölMete Horozoğluİlker KızmazEkin Koç, Burak DakakEfe AkercanTolga SarıtaşEvrim AlasyaSelen Öztürk gibi başarılı isimlerin yer aldığı dizi, aslında normal bir yapım için oldukça iyi reytingler alsa da ortada bu kadar maliyet ve büyük umutlar olunca hüsran yaşattı tabii. Ben internetten izlediğim için çok üzülemiyorum, ama bu saat değişiklikleri genellikle kadere de etki ettiği için endişeleniyorum. Umarım korktuğumuz şey başımıza gelmez…

Yorum bırakın